Grywalizacja i Microlearning:
Przykłady sukcesów

Dzięki grywalizacji zwiększysz kwalifikacje swoich pracowników - zrobisz to szybciej, taniej i z mniejszym wysiłkiem z Twojej strony.

Platformy e-learningowe oparte na grywalizacji mają na celu zwiększenie efektywności szkoleń

Grywalizacja - użycie mechanizmów znanych z gier w śodowisku biznesowym w celu poprawy skuteczności.
Microlearning - przyswajanie wiedzy w małych dawkach zamiast tzw. "zrzutu wiedzy" zwiększa zapamiętywanie.

Według badania opinii samych pracowników (Talent LMS 2019 Gamification at Work)

83% jest bardziej zmotywowana dzięki użyciu grywalizacji w procesie uczenia się, w porównaniu do 28% bez grywalizacji.

10% tylko mała część czuje się znużona szkoleniem w grywalizacji, w porównaniu do aż 49% bez zastosowania grywalizacji.

3% tylko taka grupa osób czuje się nieproduktywna, w porównaniu do 12% tych, którzy biorą udział w zwykłych szkoleniach.

28% szybciej w testach odpowiadają kursanci uczeni z pomocą microlearningu.

20% lepsze wyniki w testach dzięki zastosowaniu microlearningu.

45% lepsze są wyniki zapamiętywania materiału, gdy stosuje się microlearning zamiast przytłaczającego "zrzutu wiedzy".

Dlatego Edustrada wykorzystuje grywalizację i microlearning - to najlepsze zastosowanie budżetu szkoleniowego i sposób na zwiększenie motywacji i zaangażowania pracowników.


Grywalizacja zwiększa

Motywację i zaangażowanie

Kreatywność i innowację

Rozwój umiejętności

Produktywność

Jak grywalizacja kształtuje środowisko pracy?

Poznaj liczby stojące za grywalizacją i dowiedz się, jak pomaga ona pracownikom na całym świecie osiągać najlepsze wyniki!

Pracownicy oczekują w firmach nowych metod uczenia się i rozwoju

Podsumowanie kluczowych wniosków z ankiety TalentLMS 2019 Gamification at Work*:

  • 43% pracowników nie zauważyło żadnych elementów grywalizacji w pracy.
  • 33% chciałoby mieć więcej elementów zaczerpniętych z gier w oprogramowaniu do szkolenia pracowników.
  • 83% osób biorących udział w zgrywalizowanych szkoleniach czuje się zmotywowanych.

Ilość pracowników, która uważa, że z grywalizacją byłaby...

89%
byłoby bardziej produktywnymi

Bez grywalizacji

61%
ludzi czuje się znudzona i nieproduktywna

Marki firm wykorzystujące grywalizację są postrzegane w

78%
jako bardziej atrakcyjne przez nowych pracowników

Grywalizacja szkoleń stymuluje zaangażowanie


Zdecydowana większość pracowników, którzy przechodzą programy szkoleniowe z grywalizacją, twierdzi, że grywalizacja sprawia, że czują się bardziej zadowoleni i produktywni w pracy. *

Bardziej produktywni
89%
Bardziej zadowoleni
88%
Bardziej zmotywowani
69%

* Podsumowanie kluczowych wniosków z ankiety TalentLMS 2019 Gamification at Work.

Przyciągnij i zatrzymaj największe talenty dzięki metodom, którym bliżej do rozwijającej zabawy, niż nudnego obowiązku


Edustrada logo

Edustrada to narzędzie motywacyjne, które wspiera naukę i rozwój umiejętności pracowników. Zaprojektowaliśmy je tak, aby pomóc Ci efektywniej wykorzystać budżet szkoleniowy.

Grywalizacja - sposób na wyzwanie wydajności:
wzrost zaangażowania pracowników

Te studia przypadku mówią same za siebie:

Deloitte

46,6% wzrost zaangażowania w ciągu 3 miesięcy

Wprowadził grywalizację do swojego programu szkoleniowego - Akademia Przywództwa Deloitte (Leadership Academy).

WYNIKI:
W 3 miesiące liczba codziennych wizyt na portalu Leadership Academy wzrosła w porównaniu do zwyczajowych 12 miesięcy.

Programy szkoleniowe, które zostały zgrywalizowane, zajęły o 50% mniej czasu i znacznie poprawiły długoterminowe zaangażowanie ich uczestników.

Ford Motor
Canada

Wzrost aktywności pracowników: 100% w 5 tygodni

Firma zgrywalizowała platformę edukacyjną dla pracowników.

WYNIKI:
Aktywność użytkowników wzrosła o 100% w ciągu 5 tygodni. Na koniec programu wzrost wyniósł 417%.

Bloomingdale's

87% wzrost kompetenecji pracowników, oszczędności 10 milionów $

Firma wdrożyła microlearning dla 10 000 pracowników. 90% z nich zaangażowało się w program.

WYNIKI:
87% stwierdziło, że ich pewność siebie w pracy wzrosła. Wypadki przy pracy spadły o 41% i według obliczeń firmy zaoszczędzono 10 mln dolarów.

Autodesk
GamiCAD

135% szybsze przyswajanie nowych umiejętności

Autodesk zastosował grywalizację w bezpłatnej wersji próbnej swojego oprogramowania, zachęcając w ten sposób użytkowników do nauki programu.

WYNIKI:
O 135% szybszy wzrost umiejętności wykonywania zadań w porównaniu z grupą kontrolną.
Dodatkowo użytkownicy wyrażali znacznie większą satysfakcję z korzystania z tego systemu w porównaniu z klasycznym rozwiązaniem.

ePrize
Udział w ich prezentacjach sprzedażowych wzrósł o 10% dzięki wprowadzeniu systemu punktów otrzymywanych za partycypację.

Zgrywalizuj procesy korporacyjne:
Sprzedaż i Onboarding

Dokonaj transformacji procesów szkolenia i wdrażania nowych pracowników, tak jak zrobili to oni!

Domino's Pizza

30% wzrost sprzedaży

W 2015 roku firma zgrywalizowała proces rekrutacji i podnoszenia kwalifikacji za pomocą aplikacji Pizza Hero, która wykorzystywała m.in. rankingi i nagrody.

WYNIKI:
W efekcie sprzedaż wzrosła o 30%.

Intercontinental
Hotel Group

Czas onboardingu skrócony z 5 do 2 tygodni

Firma IHG zastosowała microlearning w ponad 5000 hotelach. Głównie w obszarach obsługi klienta i szkoleń menedżerskich.

WYNIKI:
Onboarding został skrócony z 5 do 2 tygodni, a pracownicy zaczęli lepiej wykonywać testy kompetencyjne.

Cisco

10% wzrost sprzedaży, czas rozmów krótszy o 15%

Firma Cisco wdrożyła grywalizację, aby usprawnić wirtualne spotkania swoich międzynarodowych liderów sprzedaży, a ponadto poprawić wydajność swoich call center.

WYNIKI:
Sprzedaż wzrosła o 10%, a czas połączeń w ich call center skrócił się o 15%.

At Home

90% spadek czasu przeznaczanego na onboarding

Microlearning został użyty w programach onboardingowych, obsługi klienta i kształcenia liderów. System został udostępniony 3000 użytkownikom w ponad 100 sklepach.

WYNIKI:
Czas onboardingu skrócił się o 90%, liczba wypadków spadła o 36%, a czas szkoleń firmowych skrócił się z 6 miesięcy do 4 tygodni.

Live Ops
Call center LiveOps skróciło czas rozmów o 15% i zwiększyło sprzedaż o ponad 8%.

Grywalizacja ulepsza i daje wymierne efekty

  • W procesach onboardingu firmy
  • HR w zatrudnianiu i zatrzymywaniu pracowników
  • Działach marketingu i employer brandingu
  • Działach sprzedaży i w outsourcingu sił sprzedaży
  • Trade-marketingu i visual-merchandisingu
  • Działach rozliczeń i księgowości
Edustrada grywalizacja gra 2

Nowoczesna

Atrakcyjna forma szkoleń, która ułatwia zapamiętywanie i na bieżąco informuje o postępach.

Dowiedz się więcej...

Edustrada grywalizacja gra 1

4 Fundamenty

Zgrywalizuj swoją drogę do sukcesu!
Optymalizuj i osiągaj swoje targety

Pracuj bardziej inteligentnie i osiągaj wyniki

Walmart

15% wzrostu świadomości dzięki tylko 3-5 min/dz.

Walmart wprowadził microlearning w ponad 150 centrach dystrybucyjnych dla 75 000 pracowników. Pracownicy mieli spędzać zaledwie 3-5 minut na nauce zasad bezpieczeństwa o dowolnej porze dnia.

WYNIKI:
Z programu skorzystało 91% pracowników. Odnotowano o 54% mniej incydentów związanych z bezpieczeństwem i 15% wzrost świadomości na temat wypadków związanych z bezpieczeństwem.

Asurint

Czas onboardingu skrócony z 8 do 4 tygodni

Wykorzystanie microlearningu w procesach onboardingu, compliance, bezpieczeństwa danych i HR.

WYNIKI:
Czas szkoleń dla zespołów sprzedażowych skrócił się z 8 tygodni do 4 tygodni, retencja nowych pracowników wzrosła o 100%, a zaangażowanie pracowników zwiększyło się.

Duolingo
Firma specjalizujące się w nauce języków obcych zwiększyło bazę danych zaangażowanych użytkowników korzystających z aplikacji przez minimum 10 minut dziennie do 300 milionów.

Magellan Health

Z 1,1% do 80% wzrostu liczby pracowników angażujących się w szkolenia

Przed wprowadzeniem microlearningu w firmie tylko 80 z 6900 pracowników korzystało z oferowanego wcześniej e-learningu (typu tradycyjnego).

WYNIKI:
Po wdrożeniu 80% pracowników zaangażowało się w szkolenia, a Magellan Health poprawiło swoje rezultaty.

Astra Zeneca

Osiągnęła 99% wskaźnik ukończenia kursów

97% rozbudowanej sieci współpracujących z firmą agentów uczestniczyło w szkoleniach medycznych opartych na grywalizacji.

WYNIKI:
Zwiększenie wskaźnika ukończenia kursów medycznych partnerów firmy o 99%.

Foldit
Użytkownicy serwisu rozwiązali problem białek AIDS (niewyjaśniony od 15 lat) w zaledwie 10 dni!

Grywalizacja i microlearning działają!

Dlatego są fundamentem naszej platformy.
Stworzyliśmy Edustradę, aby pomóc Ci osiągnąć realne cele biznesowe!

Zapewnij sobie przewagę!